Tuesday, April 6, 2010

Main Masak Masak

Saya memang suka main masak-masak. Pantang ada resipi baru, mesti nak cuba. Hehe. Sampai hubby pun pening nak layan bini dia ni. Dua hari lepas sempatla saya buat bergedil isi ketam. Resipi dari member belaja kat UKM dulu. Thanks Safa. Memang meletop u! Hehe. Hubby pun suka dengan resipi ni. Nah! Untuk tontonan korang.
.
.
Jeng jeng jeng
.
.
.

Yum..yum..=)





Bulat kecil..bulat kecil..bulatla besar..Haha





Nampak tak isi ketam tu..Memang marveles!


(*________*)
.
.
Puji diri sendiri plak saya ni ek. Tak rugi cuba resipi nih. Walaupun termasin sikit, tapi still menggoda jiwa. Kehkehkeh.

Kat sini saya nak tepek gak gambar donut kesukaan hubby. Hari Ahad hari tu saya buatla donut kesukaan hubby nih. Even bangun lambat sempat lagi menguli. Hehe. Cuma yang bestnya kali ni, donut saya memang gebu! Sampai petang pun masih lembut lagi. Bak kata hubby gebu macam laling. Hurmm nak wat cne kan..I memang gebu. Hikhikhik (^____^)


Donut gebus!


No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails