Wednesday, August 4, 2010

Bandi Amuk Bukak Topeng

::BANDI AMUK::


Lama tak dengar cerita Bandi Amuk ni kan.

Dia ni kalau buat show mesti bertopeng. Tak tahu apa relevannya dia bertopeng. Heh. Tapi tak kisahla kan. Layan je~

Alkisahnya, semalam saya dah terserempak ngan Bandi ni masa isi minyak kereta kat Shell Skudai. Ala, Shell yang sebelahnya ada McDonald tu. Budak2 UTM confirm tau la. Memang tempat lepak diorang. *saya kadang2 je lepak situ.hehe*

Kali ni memang livela tengok dia tak bertopeng. Rambut maintain panjang. Tapi tengok sekali imbas je dah tau tu Bandi. Boleh kenal mata dia tu. Tapi takda perasaan pun. Takde pulak nak mintak autograf ke bergambar ke. Mungkin sebab tau dia memang duduk area Skudai ni *tau rumah dia tapi tak nak btau. Sapa nak tau, boleh tapi 20 sen..hik3* so anytime boleh terserempak lagi.


Dia ni mungkin peminat Bandi.
Hepi gila bila dapat jumpa Bandi live version.


aarecomel:suka lagu rock kapak.

6 comments:

  1. Dah letih agaknya dia bertopeng.Dia buat comeback baru kot, dengan wajah baru, album baru.

    ReplyDelete
  2. kak sweetie~agaknye la tu.hehe.tapi dia memang tak bertopeng kalau jalan2 kat JB.

    ReplyDelete
  3. die time show je bertopeng...
    die ni sporting sgt..
    kenal dgn die sbb ank die my frenz...
    artis yg xde kontroversi....
    sgt like die....
    wlupun rock, imej bersih...ank2 die sume ok2...

    ReplyDelete
  4. ala..nasha febians...spe x knal..kan snyum je memanjang dri dlu..

    ReplyDelete
  5. saya pun rasa mcm dia.. 2x jumpa beli ikan di kedai diri sebelah saya sama2 pilih ikan & senyum..tapi mulut berat je nak tanya "awak ni bandi amuk ke?"..tapi mulut terkunci rapat..sbb saya pun tak kenal dia saiapa tapi mcm artis kumpulan rock...eerrmmm dia tak sombong.. :)

    ReplyDelete
  6. salam . . anak Bandi ni kwn saya . . rumah Bandi dekat Taman Sri Pulai Perdana . . nk alamat ? hehe

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails