Tuesday, November 22, 2011

Sweetttttnyaaa Baddrol Bakhtiar..:)))

:)))))..

First of all, tahniah untuk semua pemain Harimau Malaya yang bermatian-matian untuk bawak balik emas once again. U did well dearrr!! Tak sia-sia saya duduk tercongok depan tv ok!Enchik Suami yang tak berapa minat bola sebelum ni pun terus jadik minat bola..:p

Personally, saya memang tabik spring dekat Kapten HM, Baddrol Bakhtiar..Dia memang superb la! Sebelum ni saya tak kenal pun sapa dia ni. Tapi sekarang, i'm ur BIG FAN ok!

Tapi seriously si Baddrol ni sweettt sangat. Ehehe. Semalam saya memang dok pujila si Baddrol ni. Sampai panas telinga Enchik Suami. Nampakla muka tak puas hati kan bila isteri dia ni puji orang lain..:))


 Sweet kan..kan..kan..:))


Sori yang, I memang suka orang hitam manis since dolu-dolu lagi. Tapi U jangan risau, U tetap paling hensemm! 
*sebenarnya nak cari suami hitam manis, tapi dah jodoh dengan kulit apek kan.redha.hihi.*




saya:enchik suami tetap paling kacak di mata saya..:))

10 comments:

  1. Memang sweet pon baddrol nie kak..hehehe

    ReplyDelete
  2. cikfieza90~kan..kan..kan..dik kan..hubby akak je tak nak ngaku dia sweet..eheheh

    ReplyDelete
  3. apa pun sy nk ucpkn tahniah kt baddrol yg merangkap kapten pasukan dan pemain -pemain pasukan bola sepak negara kita.Walaupun pasukaN BOLA SEPAK negara kita kalah lawan dengan pasukan sirya takpe.Nanti Ahad ni pasukan bola sepak negara kita lwn ngan Bahrain.Chaiyokkkk!!!!Saya sebagai rakyat Malaysia menyokong dari belakang...

    ReplyDelete
  4. yup..sweet sgt.. :)
    comey je tgk dy msa tgh men..

    ReplyDelete
  5. baddrol mmg sweet pown,,and now sayer and the gang yg len tak boley benti ckp psl baddrol and the way he play

    ReplyDelete
  6. mmg sweet..tp nk tahu knp panggil dia kapten marvel...what's mean

    ReplyDelete
  7. abg baddrol memang cweet pon...da ar hebat...terbaeek la!!!

    ReplyDelete
  8. nk tngok gmbr badd? ? follow larh blog sya. . sya post gmbr2 badd n smua footballer dlm Malaysia dan luar negara. . he he
    promote skit!

    ReplyDelete
  9. jangan putus asa

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails