Tuesday, June 26, 2012

PAVLOVA..SEDAP KE?

Sana sini orang cerita pasal PAVLOVA. Sedap sangat ke pavlova ni?? *ayat kerek ok*
Serius, saya tak pernah makan. Heh. Ketinggalan zaman sikit je. 




Niat di hati nak cuba buat sendiri. Kalau sedap, tak payah order. Tapi kalau tak sedap, gamaknya kenala order saja. Senang cerita.




Dah selongkar banyak jugak blog-blog resepi. Cari resepi pavlova yang simple-simple je. Saya ni takla rajin sangat mem'baking' ni. Tengok mood jugak. 






Kalau mood dah ke laut, takde maknanya nak cuba resepi yang komplikated sampai nak hentak-hentak kaki. Ngeee~ Tapi bila mood tu berkobar-kobar, ribut taufan ke gempa bumi ke tak jadi hal. Masak tetap masak. Hahaha. Teringat masa buat keropok lekor hari tu. Rumah bergoyang pun boleh rilek siang ikan. Orang lain semua dah bertempiaran lari turun, saya boleh selamba badak siang ikan! Korang ada?? Tak ada kan...:)))




Tengok pun dah cair air liur. Belum masuk anak tekak lagi. 
Adeeiii~Kena buat jugak ni.

ihsan: google'




Disebabkan semua orang sibuk cerita pasal pavlova ni, saya pun bercadang nak try buat sendiri minggu ni. Tak tahula tu jadik ke tidak. Tunggu je la. 






saya:jangan hangat-hangat tahi ayam sudah.

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails