Friday, June 8, 2012

Durian Oh Durian


Musim-musim cuti sekolah ni, banyak pulak orang jual durian tepi-tepi jalan. Mula-mula boleh tahan lagila. Nampak pun buat macam tak nampak je kan. Haha. Konon-konon nak tahan nafsu la. Balik Johor pun macam tu jugak. Punyala banyak apek-apek tu jual durian, saya boleh buat bodoh je kan. Jual mahal katakan. Pada hal anak tekak ni dah menjerti-jerit nak telan durian!Hahaha.


Tahan punya tahan, last-last surrender! Tak boleh tahan wehhhhh!! 
Bau durian yang menusuk-nusuk lobang hidung memang menggiurkan. Auwwww. Hehe. 
Saya akhirnya beli jugak 3 bijik durian!! Yeah!Berjayaaaaaa!!

Ihsan: Google

Beli 3 bijik, 2bijik saya balun, lagi sebijik tu simpan untuk Enchik Suami. 
Last-last saya jugak yang habiskan. Haha. 
Dah memang Hantu Durian ok!




Konon-konon g pasar nak beli bahan nak masak, dengan durian-durian sekali saya borong. Hehe. Nasibla beli 3 bijik je, kalau tak memang tak laratla nak bawak. 
Tapi serius marvelessssss durian apek ni. Tak rugi beli, 3 biji baru RM20. 










saya: taip sampai terliur ok.tsk.durian!

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails