Monday, December 20, 2010

Belated Anniversary

Usia Perkahwinan KAMI!






Sekejap je dah 2 tahun 3 minggu.Walaupun baru 2 tahun, tapi dah macam-macam kami hadapi, tempuhi. Tapi alhamdulillah, kami masih diberi kekuatan oleh Allah untuk hadapi semua dugaan dan ujian bersama. Semoga kami akan diberi kekuatan yang berterusan dan kasih sayang kami juga akan berterusan hingga hujung nyawa. Aminn~


Sebenarnya anniversary 29 NOVEMBER, tapi disebabkan Enchik Suami tengah kursus hari tu, so postponela. Baru 3 hari lepas celebrate. Dah nak basi la gak kan. Tapi kitorang ni belasah aje. Hari-hari biasa pun macam celebrate anniversary, kan yang kan..hehe





Sempoi aje. Kek ngan roti john homemade. 
Owh ye, kek tu memang sangat tebal. 
Sebab tu muka Enchik Suami sedemikian rupa. Haha.
Acah aje tu. Dah tau bini dia amik gambo, mulala buat muka.




Alkisahnya, punyala semangat tunggu Enchik Suami balik keje, siapkanla awal2 makanan tu. Kek pun dah siap kuarkan dari kotak. Alih-alih dekat sejam lebih tunggu Enchik Suami balik. Biskut dekat kek tu pun dah lemau. Roti John pun dah sejuk. Haih~Sampai saya pun tertidur. Hahaha. Konon nak surprise, tak jadik sebab satu rumah dah bau kek!Hua3.



cikgucomey:hari-hari honeymoon.

4 comments:

  1. hepi anniversari..
    semoga bebahagia ke akhir hayat..:)

    ReplyDelete
  2. Happy Anniversary. Moga usia perkahwinan berpanjangan. Amin.

    Salam Ziarah

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails