Monday, July 19, 2010

Eh Mak Sayala!

Semalam mak saya sibuk suruh bukak facebook. Katanya ada gambar dia masa dolu-dolu. Hehe. Ala masa muda-muda, badan ala Angelina Jolie gitu. Hua3.

Okeh. Sila abaikan ye.*kalau mak baca blog ni, kompem dah kene cepuk..hik3*

Disebabkan berukband Encik Suami yang hampir-hampir nak kena potong ni, tak dapatla den nak bukak facebook semalam. Mak den dah semangat je. Last-last kempunan.

Tadi online je terus saya bukak facebook. Carila gambar yang mak saya sibuk sangat nak tengok tu. Cari punya cari, punya selok, punya selongkar..sampai penah mata belek..

.

.



.


.



.



Taraaaaaaaaaa~


Eh Mak sayala! Hehe.

::5 KASTURI 1983 SEK REN NGEE HENG,JB::


Inilah gambar yang dia nak tengok tu. Ni kalau dia tengok kompem terharu. Hik3. Silap-silap ada adegan air mata. Mak den ni emosi. Nanti mulala cerita kenangan-kenangan dolu. Hehe.

Anyway, hari ni besday Mak yang ke 56! Tua dah mak saya. *tapi orang selalu kata mak nampak muda. Erm patutla saya pun awet muda. Keturunan rupanya. Kah3* Kalau tak harini balik bawak hadiah banyak, ada sambutan kat sekolah..ala PENCEN la..tapi mak sambung lagi 2 tahun. So, 2 tahun lagi barulah sambut ye.


aarecomel:malam ni nak makan pizza hut.

4 comments:

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails