Monday, July 19, 2010

Dah Ada Isi Belum??

Dah ada isi belum??
Takda lagi ke??

Soalan cepumas..cepugangsa..cepuperak..Heh.

Confirm soalan tu yang makcik Bedah, makcik Peah, makcik Som akan tanya nanti.
Kadang-kadang malas aku nak g mana-mana bila balik kampung sebab tak larat nak tepis soalan-soalan camtu. Haih~Tapi kesian pulak kat mak kan.

Tak larat aku nak sedu sedan pasal ni.
Bukan tak usaha
. Bagai nak rak usaha tau. Ekekeke.
Tapi belum ada rezeki. Korang ingat senang ke nak dapat baby? Kalau Tuhan tak izinkan lagi aku nak buat macam mana.



Sapa yang tak teringin nak boyot macamni oiiii~
Kalau aku boyot macamni kompem lagi comel.Hik3.


Emosi pulak tengahari buta ek. Sigh~Apa-apala ek. Janji aku rock! Keh3.



aarecomel:usaha tergendala 5 minggu.adeii~

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails