Thursday, June 17, 2010

Makan..Makan..

Baru transfer gambar. Dok tertangguh dari hari tu. Gara-gara laptop kena install windows baru. Terpaksalah saya install balik software camera.

Tengok je lah gambar-gambar kat bawah ni. Malas pulak nak bebel panjang-panjang. *ada ke orang nak baca apa aku bebel?hihihi..lantakla.*



Karipap ayam.
Banyak gak saya buat time nih. Siap frozenkan lagi.
Hubby suka sangat sebab banyak ayam. Ada sebijik tu pelik sket.
Kes malas. Hua3. Ku pintal2 saja. Janji sedap~




Wantan karipap~Hihihi. Macam wantan kan. .kan..kan..



Taraaaa~ Model BIG APPLE DONUT.
Haha. Auwwww~seksi u. Model tanpa baju.
Tolong jangan tenung lama2 ye. Ngeh3.



Choc Donut..
Gara-gara meroyan nak makan chocolate.
Tepekla donut tu dgn chocolate.
Serius. Heaven~



Cucur udang.
Banyak gila. Tak larat nak makan.
Pewot I kan kecik je (perasan kecik) .Hihi. Tapi sumbatla gak.


Bubur kacang hijau.
Faveret hubby. Dulu mak selalu wat bubur ni.
Tapi saya bolayan. Dah tua-tua ni *erk..tua ke?* jadik suka plak.


Model tak bertauliah. Harap maaf. Haha. Jakun tgk makanan.
Konon2 terkejutla tu. Padahal dia yang ngap lebih.
Saya yang buka puasa, dia yang lebih2 makan. Apa kes??


APAM COKLAT~
kompius sebenarnya. Apam tapi tak macam apam pun.
Tak kesahla kan. Janji gebusss~^___^

credit to: ummi:home-sweet-home::


Setelah dibogelkan. Camnila rupanya. Saya guna cetak putu ayu.
Dah tu je yang ada kat rumah. Comel2 je. Senang makan. Sekali ngap je.







aarecomel:roti saj..next n3..



No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails