Friday, April 9, 2010

Kasih Tak Kesampaian

Heh.

Bukan main post title kali ni. Meremang bulu roma I. Hehe. Alhamdulillah kasihku kesampaian.

Sebenarnya bukan nak berkongsi kisah A dan B putus cinta ke, C dan D putus tunang ke.. Takda kena mengena dengan kisah-kisah sendu dan sendawa ni. Heee~

Cuma nak berkongsi rahsia yang dah terbongkar. Hahaha. Dah lama saya nak publish story nih kat blog. Tapi asyik terlupa je. Tiba-tiba teringat plak hari ini.

Meh tengok gambar nih dulu.

.

.

.

Surprise!Kad Raya Kepunyaan Sang Arjunaku~Haha. Kantoi!


Dipendekkan cerita, masa saya pulun kemas rumah masa mak abah nak datang hari tu, saya sudah terjumpa kad ni. Hehe. Lama gak la saya berfikir. Setahu saya, hubby bucuk saya bukan mamat jiwa2 or mamat geli2. Haha. Rupa2nya dia pun jenis mamat yang ada taman dalam hati gak! Kehkehkeh.

Dah terjumpa saya pun bacalah. Ingatkan untuk saya. Sekali untuk ex-awek dia daa.. Cet. Buat lotih den je baca. Heh. Tapi saya tak kesah pun. Benda yang lepas jangan dikenang2. (dalam hati siap ko..balik kenala nanti. hehe) . Dia pun dah jadik suami kepunyaan saya kan. ADA KU KESAH??

Haa..Ni ha isi dalam kad tu..

Panjang gila tulis..Bukan main ye bang!


Kat sini saya nak pesanla kan.. Buat kengkawan, korang janganla simpan sejarah2 silam korang masa muda mudi. Kalau dapat isteri ke suami yang ala sporting and steady macam saya ni takpela. Sekali dapat yang cemburu buta tak ke huru hara jadinya. So, LU PIKIRLAH SENDIRI!

*_______*



mrs.ayie: ex-gf hubby merangkap kawan baik saya..erk.
.

2 comments:

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails