Thursday, September 10, 2009

(^_^)

It's been a long time xupdate blog..huhu..sgt bz ngan assigment yang tak abes2 nih..:( Ditambah plak ngan tanggung jawab as a wife..Hehe. Tak sempat nak update apa yg patut. Tp skrg dh nak abes sem 1 so dah bleh nafas sket.. Cuma pikir nak raya je..

Erm citer pasal raya.. This year is our first Raya as a husband n wife.Agak excited and nerveous gak.1st time raya ngan family dia.Tak taula cne. Nangis ke saya nti..Ngeh3..Aku ni dahla "gembeng"--->nih org jawa ckp..kompem nangis igt mak n abah. Yerla kan..slalu akula org plg bz tolong mak kat dapur masak. Anyam ketupat. Potong daging, basuh ayam, potong sayur..Rindunya.

Tapi sekarang nih jiwa xtenteram sgt..Mak kat wad lagi. Pagi td demam panas. Aku sgt risau. Dah berapa ari dok nangis je. Xde org teman mak kat wad. Cmnila kalo anak pompuan dia yang sorg nih dok jauh. Hopefully hubby leh consider nape aku nak beli umah kt johor nti..Hihi.. For now, aku doakan mak dari jauh je. Aku tau mak kuat..

Okla.Tak mau cite sedih lg..Arini as usual aku blk umah tunaikan tggjwb..Hahaha.Hubby awl2 dh btau aku kena blk every week bln pose nih. Nak soh aku masak. Taula bini dia nih mmg pandai msk.Hehe.Angkat bakul sendiri k..Tapi xpela, aku penat xpe janji pewot hubby kenyang.Dah buncit sket..*_* Berjaya tau aku membuncitkan pewot dia..haha. Org kate *BONCETT* lambang kebahagiaan..Kehkehkeh~Wateva la kan. Yang penting hubby aku mmg mkn banyak kalo aku msk. Banyak pahala tau kalo msk untuk suami korg..So belajar2la masak ye!

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails