Thursday, May 28, 2009

kEK cOKLATKU

Sejak2 kawen nih, aku asik wat kek coklat jek. Kekadang aku xmkn pn.Yerla cam org ckp, sndri msk ble mkn cm xsdp je kan. Kalo org lain wat tu cm xcukup2 lak nk mkn. Hehe. Sebenarnye mls nk watkan. Aku tau dh. hehe..




Korang tengok je la eh..Wat leleh air liur. Haha. Ni la yang lakiku cyg suke mkn. Anak2 sedara aku yg 3 org tu pn same gak. Asik soh mokcu dia nih wat kek coklat yang ader krim tuh.. Skrg2nye aku lehla rs hepikan sbb air tgn aku nie kire okeyla.. smp leh wat org yg tido sblh aku ni mkn tak hengat! Hehe. Kire lulusla jadi bini mithali.. Aminnnn..(^_^)

So, moral of the story,
kepada cik2 di luar sana, korg belajar2la masak untuk menambat hati suami.Hehe.. Perut suami tu penting untuk kekalkan kebahagaiaan rumahtangga tau. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih. Tepuk dada, tanyelah hati. Lu pikirlah sendiri!!!!


No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails