Monday, July 9, 2012

MONDAY BLUES

Bila hari Isnin je, mood pun kureng. Kalau boleh rasa nak duduk goyang kaki, golek-golek atas tilam. Tambah-tambah sekarang ni hujan je kat Penang. Memang sedapla kalau tido. Terasa di sorgaaa~ Eheh.


Minggu depan dah start puasa. Rasa tak sabar pulak nak sambut Ramadhan kali ni. Harap-harap Ramadhan kali ni saya lebih rajin memasak. Lebih banyak resepi yang kebabomm yang akan dimasak. Yeayy!Chaiyok..chaiyok!


Enchik Suami pulak dah request Biskut Dahlia untuk hari raya. Saspen jugak nak buat sebab saya tak pernah buat! Makan taula. Setau saya, nenek saya memang pakar buat Biskut Dahlia ni. Memang biskut old skull kan. Harapnya jadikla biskut dahlia saya. Tengok resepi macam senang. *Tengok je memang senang.Try buat.Erk.*


KREDIT: GOOGLE



saya:berkobar-kobar nak buat biskut raya.

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails