Friday, March 16, 2012

Mee Sup Kebaboo

Sejak dua menjak ni rasa tak tau nak makan apa. 
Makan tu tak sedap. Makan ni tak sedap. Haih.
Apa kena entah tekak ni. 


Enchik Suami pulak outstation.
Lagila takde selera nak makan.


Tapi tadi terjumpa pulak gambar ni dalam lappy husband.

...






...




...




..





...





Nampak macam menggiurkan je ek. (^___~) 
Saya ni Mee Sup memang kureng sket. Selalu masak sebab Enchik Suami suka sangat. 
Kalau sebungkus tu, dia sorang makan 3/4 bungkus ok! 


Besok Enchik Suami balik. Bolehla nak masak Mee Sup ni. Lepas tu buat bergedil, sambal kicap kaw-kaw..Perghhh kompem terangkat! 








me:buat soto nasi pun ok jugak kan.adeii.dalam dilema.heh

2 comments:

  1. weh...bihun sup 1! sambal kicap kaw-kaw pnye haaa...

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails