Thursday, February 23, 2012

Lemah

Kadang-kadang susah nak luahkan apa yang ada dalam hati ni.
Kadang-kadang kita cuba buat-buat kuat semangat.
Tapi sampai satu tahap..
Kita baru sedar yang kita tak mampu nak kuat lagi.
Dan akhirnya, jatuh jugak air mata ni..

Lega..
Itu je mampu diucapkan bila air mata dah mengalir selebat mungkin.
Menangis bukan tanda lemah, tapi pengubat hati..

Saya menangis untuk sekian kalinya.
Dah lama tak menangis sampai bengkak-bengkak mata.
Rasa diri ni kerdil sangat compared to others.
Mujur Enchik Suami selalu di sisi. Katanya, belum ada rezeki lagi.
Saya masih cuba positifkan diri, mencari balik kekuatan yang selama ini saya bina..


 La Tahzan!




me:rasa rendah diri semakin menebal.

8 comments:

  1. be strong dik...jangan terlalu ikut emosi..nanti kang kecewa...kuatkan semangat ok...

    ReplyDelete
  2. Kak Jaja:

    Insya'Allah..i'll always be strong. Doakan ek.

    ReplyDelete
  3. farhana, hi saya mas.. suka baca blog awak yg mood nya hampir serupa.. menunggu umah baru + nak amik kunci + suka fikir pasal deco deco deco huhu..

    mas baca mood sedih ni.. emm.. sabar la yerkk ana

    ReplyDelete
  4. kalau ana minat.. mas ada 1 klinik ni mmg bagus.. totally kawan2 mas 3 org cikgu sek ren.. semua pi ikut treatment dia berjaya dapat anak sdr... yg dah kawin 2-3 tahun p.. depan mata mas.. mmg berjaya.. kalau nak try mas leh kasi alamat.. saja nak membantu.. mas pun nak try p utk second bby..
    join fb mas atau email ok.... (merpati_biru83@yahoo.com)

    ReplyDelete
  5. farhana,,, suka baca blog ni. masalah yang hampir serupa. saya dah 5 tahun menunggu. tapi kuatkan juga hati, walau kadang2 terpaksa berlakon tabah. dalam hati sendiri yang tahu. apa2 pun kita kena kuat insyaallah ada rezekinya nanti. sama2 la kita berusaha.

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails