Monday, October 3, 2011

I Am Totally Recover..:)

Alhamdulillah, after 2 weeks demam on-off, hari ini saya isytiharkan yang saya TOTALLY RECOVER! Takde lagi panas-panas badan, sakit-sakit sendi, pening-pening nak muntah, batuk kong-kong.. Heh. Dah macam penyakit orang-orang tua kan..:p 

Hari ni saya bangun pagi dengan penuh bersemangat. Pagi-pagi dah on laptop siapkan kerja sekolah ok!
Lepas tu masak nasi sebab dah janji nak masak Nasi Goreng Sardin dengan Enchik Suami. Sempat lagi buat Sosej Roll..:p

So, hari ni saya dah sembuh sepenuhnya! No more MC lepas ni. Harap-harapla. Tapi sekarang ada risau sikit sebab period dah delay. May be sebab makan ubat banyak sangat kot. Tapi kalau ada rezeki, Alhamdulillahhhhhh!!!


 Chaiyokkkk!!


cikgufarhana: takut nak mengharap, percaya dengan ketentuan Allah..:)

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails