Thursday, June 2, 2011

::MUFFIN PANDAN CHOC CHIP::

Finally, berjaya jugak nak buat muffin.
Dah berkali-kali tertangguh sebab banyak sangat makanan kat rumah Cikgu ni. 
Orangya 2 orang je..Hihi





Tak sabar nak tunggu Enchik Suami balik. Nak suruh dia rasa. Cikgu tak boleh rasa lagi sebab hari ni Cikgu puasa! 


Bukan main semangat buat muffin ni. Tapi tak tahula apa rasa muffin Cikgu ni. Lembut ke keras ke manis ke tawar ke..Hehe. Harap-harap sesedap rasa la kan..(*-*)



cikgu_farhana: rasa nak buat pizza pulak..

2 comments:

  1. pizza? nyumm..teringin jugak..

    ReplyDelete
  2. munirah~itula..mcm sedap je kan buat pizza..:p

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails