Wednesday, May 18, 2011

I'm Back!

Hahahahaha. Gelak puas-puas dulu. Lama gila Cikgu tak update blog.

Tak sempat cik kak oiii..Keje sekolah berlambak. Tambah pulak, nak layan Enchik Suami yang asik ngadu kurang kasih sayang. Haihhh~ Macam-macam la.

Tapi kali ni dah berazam nak rajin-rajinkan update! Yeahhh! *dengan penuh semangat ni, ala-ala Abg Nas rambut ketak.hahaha*

Sebab lama tak update, Cikgu nak tunjuk mukala sketkan. Walaupun tak berapa nak cun, harap bolehla buat hilang rindu korang kt Cikgu. *macamla ada yang rindu kt aku ni kan..haha.tak kire.nak letak jugak!*






Taraa......










Apa macam? Cun takkk??? Hehe.



cikgu_farhana: gambar choc donut ball lagi menggoda dari muka cikgu ok!

2 comments:

  1. mcm sedap je...nak cikitttttttt

    ReplyDelete
  2. ct~mmg sedappp!!sampai menjilat jari.hihihi

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails