Sunday, October 10, 2010

Kasihku Hanya Untukmu



Hari ni rasa syahdu je.


Maybe sebab baru je kena tinggal. Huhu.
Tu yang emo terlebih.



Tiba-tiba teringat Enchik Suami pernah cakap,



"Takpe, abang takde duit takpe, tapi jangan sayang takde duit.."



Huhu. Memang terharu. Kadang-kadang saya tak pernah terfikir suami saya sanggup berkorban macam tu. Masa kawan-kawan dulu dia tak pernah tunjuk betapa sayangnya dia dekat saya. Bila dah sah, memang totally different! Dan saya sangat bersyukur!



Kasihku hanya untukmu sampai bila-bila..('',)


Semalam, Enchik Suami belikan mineral water sedozen. Memang dah jadi rutin sebab bini dia ni tak boleh minum air yang dimasak. Nanti kompem hilang suara. Ehehe.


Dan ini jugak buat saya terharu sebab dia takkan pernah lupa belikan air mineral sebelum dia pergi outstation. Syukur Ya Tuhan~ Rasanya itu saja perkataan yang sesuai. BERSYUKUR sebab Tuhan kurniakan saya suami yang sangat bertanggungjawab & penuh dengan kasih sayang!



cikgucomey:terima kasih Ya Tuhan.

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails