Sunday, August 15, 2010

Bantal Busuk Dah Balik

Mahu nangis kejap.

Uwaaaa!!!!


Bantal busuk saya dah balik Butterworth. Huhu. Sedih. Sunyi je dia takda.


Ni la BANTAL BUSUK saya!
Tapi dia kata saya TILAM dia.
Taula I gebukan.Hehe.


Cepatla 25hb. Tak sabar dah ni. Adeeiii~Terseksa jiwa dan raga. Ecececehhh. *sila jangan fikir lain ek.hehe*

Tak sanggup rasanya nak PJJ lagi. Tapi sekali sekala best jugakkan. Rindu-rinduan. Hehe. Ala, CikguComey ni memang ngada-ngada sikit. Tak jumpa kejap pun dah rindu. Heee~



cikgucomey:sunyi sangat bila dia takde.

2 comments:

  1. Jauh dimata dekat dihati, jantung kelebu..hehhe

    ReplyDelete
  2. kak sweetie~itula..mmg sentiasa dekat di hati.huhu

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails