Tuesday, August 10, 2010

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan!



Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan Al-Mubarak!
*cakap arab plak.hehe.nak lebih2 tak pandai sbb B.Arab Tinggi dapat c6 je masa SPM.Hik3*




Alhamdulillah. Masih diberi peluang nikmati Ramadhan tahun ni. Semoga Ramadhan kali ini lebih barakah dan lebih baik dari yang sebelumnya.


Yang paling best Ramadhan kali ni, Enchik Suami dapat cuti dari kursus. So, dapatlah sambut 1st Ramadhan bersama isterinya yang comey tak hengat ni *nak gak puji diri sendiri.kekekekek* kat JB. Tapi yang tak best pulak, Enchik Suami kena extend kursus seminggu. Nampaknya sampai 15 Ramadhan la CikguComey berpuasa di rumah mak abah.



Kira adil la kot sebab tahun ni raya Jerteh dulu. So, mak abah takla terasa sangat kan sebab CikguComey dah sambut puasa dekat sini.


Ramadhan kali ni CikguComey rasa macam nak ajak Enchik Suami tour dari masjid ke masjidla. Tapi tak discuss lagi pasal ni. Kalau jadik, mesti bestkan. Setiap masjid mesti ada perbezaan kan. Ala, penat sikit takpe, Ramadhan setahun sekali je. Lepas ni kena tunggu setahun lagi baru dapat solat terawih. Doakanla apa yang CikguComey plan ni jadik ye.



cikgucomey:teringin sambut Ramadhan di Tanah Suci.

6 comments:

  1. heheheh..arab tinggi saye pon kantoi jugekk :D
    slmat berpose ye cikgu..

    ReplyDelete
  2. cik bucken~hik3..kita serupala..slmt berpose jugak utk cik bucken!

    ReplyDelete
  3. singgah sebentar mengucapkan selamat berpuasa

    ReplyDelete
  4. camat berpuasa ya arieya cumell..hihi

    ReplyDelete
  5. Salam Farahana,

    Niat yang baik, InsyaAllah Allah swt akan tunaikan segera. Moga 1 hari nanti berpeluang juga kita menyambut Ramadhan dan solat terawih tanah suci.

    Selamat berpuasa buat Farahana dan suami tercinta.

    ReplyDelete
  6. kak sweetie~insyaAllah kak.moga hajat kita ni akan dimakbulkan Allah. Selamat Berpuasa jugak untuk kak sweetie dan keluarga.

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails