Tuesday, July 20, 2010

Perempuan CANTIK Suka Lelaki BULAT?

Status one of my fren yang dapat isteri cantik.
Cantik ke??
*cakap sambil kening terangkat..haha*



Jangan tanya apa jawapannya. Heh.

Sebabnya, saya ni PEREMPUAN BULAT berkahwin dengan LELAKI HENSEM..Hahaha.

Hensem ke suami saya?? Gulp~Tersedak pulak.

Korang rasa betul ke fakta nih? Saya rasa semua kebetulan je. Dah jodoh masing-masing kan. Rezekila sapa dapat perempuan cantik ke lelaki cantik ke. Jodoh pertemuan, ajal maut kan di tangan Tuhan. Ye tak?

Tapi kalau awek bulat jalan dengan pakwe hensem mesti orang sekeliling pandang sampai teleng kepala. Kalau boleh nak pusing kepala tu sampai 360 darjah!!

Korang ingat awek booolat tak ramai peminat ke?
*ayat mak saya..hahahaha.*




aarecomel:gemuk2 pun ramai peminat.kalau kurus lagila.haha.perasan gile!

8 comments:

  1. bezbuddy~awek bulat comel kan..hik3

    ReplyDelete
  2. ku jadi pengen gemuk..., T_T

    ReplyDelete
  3. hehehe.. saya bulat gak kak.. dri kcik bulat...
    tngu sya wat botk.. msti brtmbh comey nnt.. ehehhehe

    ReplyDelete
  4. akak...smetimes kan,sy rasa rendah diri gak la sbb dlm famili,sy je yg berangka besar n tinggi...akak2 salu gakla dok kondem2...uhuk2...

    redha je dgr 'hujah' diorang....deep in my heart,its really hurt...

    ReplyDelete
  5. Janji dimata suami kita ni cantik, tak kiralah bulat ker, kurus cekeding ker..

    ReplyDelete
  6. faiz~ala..bulat2 pun hensem.hehe.yg penting hati tu.

    si jari telunjuk~sabar ye dik.akk ni dah tak kisah dah.biarla org nak kata ape.bulat2 pun akk ni laku gak.hik3.jangan rasa rendah diri.bersyukur kita masih sempurna..=)

    kak sweetie~betul3.yang penting suami pandai hargai kita.terima seadanya.

    ReplyDelete
  7. salam kak,tgh jln2 cr mklumat trjumpa blog akak. tu la,sy pun bulat juga.sedih jg kena kritik.down ssgt2 rs.dpt pula psgn yg hensem.huu..rs nk undur diri je~

    suka spirit akak,boleh bg petua sikit nk buat tk layan kata2 org.mekasih sis

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails