Friday, July 2, 2010

Busuk Itu Yang Kurindu

Busuk bukan sebarang busuk. Heh. Busuk yang boleh buat hilang rindu. Hik3.

Bukan niat nak bukak pekung di dada. Ecehhhh. Tapi sekadar berkongsi pengalaman sendiri. Bukan main mukadimah. Lalalala.

Dulu saya ada bantal busuk a.k.a bantal bucukkkk. Hehe. Betul, tak tipu! Sampai dah kahwin ada lagi bantal bucuk tu. Tapi bantal bucuk saya silih berganti. Yela. Siapala boleh tahan bau bantal tu. Kecuali saya la. Heee~

Ingat lagi, mak memang pantang tengok saya peluk bantal busuk. Ke mana-mana dok usung bantal busuk. Haha. Dahla busuk, diusung plak merata tempat. Duduk diam-diam kat bilik dahla ek. Heh. Tapi saya memang tak boleh tidur tanpa bantal busuk. Tengok tv pun setia dengan bantal busuk. Kekekeke.


Dulu-dulu aku macam ni la.Haha.
Dik, kita samala. Hii. ('',)


[credit:en.google]

Akhirnya, mak buang gak bantal busuk saya. Tu pun lepas saya terjumpa bantal tu. Sebelum tu puas mak sorokkan. Malu katanya. Dah kahwin pun nak tidur ngan bantal busuk. Hahaha. Masa jumpa tu, bukan main suka lagi. Saya cium-ciumla bantal busuk tu. Walaupun busuk kau tetap jadi pojaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn hatiiiiiiiiikuuuuuuuu! Wakakakakaka. Serius rindu bau bantal busukku. Enchik suami pun cakap, "busuk gile bantal ni!". Tsk. Suka hatila.


Spesis saya gak la ni.Sedap betul dapat cium ek.Ala. Rindu.

[credit:en google]


Sekarang ni takda dah bantal busuk dalam kehidupan seharianku. Hehe. Sebabnya, dah ada Enchik Bucuk kat sebelah. Sebelum tidur mesti cium Enchik Bucuk dulu. Baru leh tido. Bukan cium di pipi. Tapi di k**i*k! Hahaha. Boleh agak tak kat mana? Diam-diam tau.



aarecomel: panggil en suami Abg Bucuk.Hik3

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails