Monday, July 5, 2010

Bekas Suami Anne Ngasri Ada Kembar?

Saja bikin gempak. Hehe.

Sambil-sambil dodoi Enchik Suami yang keletihan, tiba-tiba teringat memori daun pisang masa zaman 'teman tapi mesra'. Hee~

Saya ingat lagi masa musim Sehati Berdansa musim ke-2 ditayangkan, Anne Ngasri dan suaminya Wafi join sekali rancangan tu. Masa mula-mula tengok suami Anne tu hati saya dah berdetik, "Eh, muka laki Anne macam Ayie la." Owh lupa, Ayie tu nama glamer Enchik Suami. Heh. Tapi masa tu cakap dalam hati je la.

Tup-tup handset 3310 saya bunyi berkali-kali. Banyak betul message masuk. Hahaha. Gelak sakan satu rumah. Member-member semua message benda yang sama.

"Weh, laki Anne macam Ayie la!. Hahaha"

Bukan member-member je, abang long saya pun message yang sama. Manala tak gelak sakan. Ingatkan saya je yang perasan. Hihi. Elok je lepas tu Mak pulak turun tgk tv. Terus laju je mulut dia cakap, "Eh macam Ayiela dik! Kurus tinggi pun sama." Mak bercakap sambil gelak2. Hehe. Saya pun gelak sekali. Ngeh3.

Meh tengok gambar kat bawah. Actually tak tahu nak boh gambar mana. Hehe. Layan je la kan gambar ni.



[WAFI] [ENCHIK SUAMI]

Sama ke? Adala sikit kot.
Cuma Encik Suami saya putih sikitt je dari Wafi. Haha


Bila dah kahwin, saya pun tanyala, ada tak kawan-kawan dia cakap muka dia macam laki Anne? Jawab Enchik Suami, "Ada, ramai..Tapi abang hensem sket." Perasan betul bucuk saya ni!



aarecomel:teringin nak anak kembar.

3 comments:

  1. ye ye sekali imbas ada la juga sama tuh hehhehe

    ReplyDelete
  2. AKO@retna~hik3.tu la.sekali imbas je.dua kali imbas dah lain dah.hehe

    ReplyDelete
  3. Kalau nak kata adik beradik tu bolehla. ada juga iras2 nyer, cuba letak gambar suami anne tu yang serius sikit..haa baru boleh tengok tul2 cikgu.

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails