Thursday, July 15, 2010

Bau Badan Punca Perceraian

Haaaaa.. Jangan terkejut. Memang kenyataan ye.

Macam-macam hal sekarang. Bau badan pun boleh buat suami isteri bercerai. Selisih malaikat 44. Hehe. Mintakla dijauhkan dari rumah tangga saya yang baru setahun jagung ni. Huhu.

Saya rasa benda-benda remeh macam ni sebenarnya boleh bawak bincang antara suami isteri. Kenapalah boleh sampai cerai-berai. Kalau isteri bau masam, suami tegurla. Takpun belikanla apa-apa yang boleh hilangkan bau badan si isteri yang masam tu. Begitu jugak dengan isteri. Barulah aman bahagia hidup tu. Hehe.

Tapi bau badan ni ada faedahnya. Contoh macam kat bawah ni.

.

.

.

Terus tak jadik nak rompak. Erk.



Macam saya sendiri, suami akan pakai deodoran dan perfume yang saya suka. Saya pun macam tu. Kalau nak beli perfume mesti tanya suami dulu. Ok tak bau? Kuat sangat ke? Mestilah tanya dia kan. Kita ni berhias untuk dia, bukan orang lain.::PERFUME HUBBY::
Saya suka dia pakai perfume ni. Tergoda uuuuuuuu! Hik3.




Yang ni saya punya. Bau sedang-sedang aja. Tak kuat sangat.



::DKNY BE DELICIOUS::



Tak kisahla mahal ke murah ke perfume or deodoran yang kita pakai. Janji badan tak berbau. Suami balik kerja pun senyum lebar je bila cium isteri wangi sangat. Hehe.



aarecomel:suami busuk pun tetap sayang.

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails