Wednesday, June 30, 2010

Minggu Yang Suram

Minggu ini penuh dengan ujian. Mohon Allah beri saya kekuatan yang berterusan.

Kadang-kadang apa yang berlaku di luar jangkaan kita. Saya tak larat nak sedih lagi. Biarlah orang itu mahu kata apa pun. Saya punya prinsip sendiri dan saya takkan sesekali menyalahkan takdir. Apa yang berlaku pasti ada hikmah.

Saya juga tak nak mengungkit kisah silam yang sepatutnya disimpan rapi. Cuma saya sedikit terkilan dengan dia. Kenapa perlu diungkit setelah 15 tahun. Manusia..manusia.

Sekarang ni, saya hanya berdoa semoga Allah berikan saya dan keluarga kekuatan. Biarlah kami ni hina dimata dia, tapi mulia di sisi Allah. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui. Sebagai manusia, kita takda hak nak menghukum seseorang. Itu semua kerja Allah. Semoga hari-hari mendatang akan dipermudahkan segalanya. Amin.


Kalau boleh hari-hari nak senyum macam ni.
Bahagia je.



aarecomel: Semoga saya dan keluarga sentiasa dalam rahmatNya.

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails