Friday, June 11, 2010

Mengidam

Haih. Mengalahkan orang mengandung. Mengidam macam-macam. Haha. Tapi serius saya tengah mengidam sangat nak makan coklat. Tak kisahlah apa-apa pun. Janji berkaitan dengan coklat. Kek coklat, coklat Cadbury, coklat Apollo yang murah tu *ala..yang sepeket RM1.20 tu..hihi*, choc tart..apa2la. Janji chocolate..^______^


Ni ha..Coklat kegemaran.Murah.Sedap..Tapi bukan yang susu.I dont loikee!Boleh mun*** jadiknye..Grrrr~


Tapi sampai sekarang tak dapat-dapat lagi. Pelik kan. Hehe. Padahal boleh je gi kedai kek ke kedai runcit ke beli..The problem is saya M.A.L.A.S nak drive g kedai. Hahaha. Tahap gaban punya malas. FYI, saya dah seminggu tak keluar rumah. Hanya terperap di dalam rumah sahaja. Bila dah malas, tak boleh nak buat apa. Hahahaha. Gila bosan kan saya ni. Whateva. Janji saya bahagia. Hihihi. Tapi hari ni rasa tak tahan sangatla. Nak ajak hubby g cari chocolate gak malam ni. Haih..Kalau dapat makan sket pun jadikla. Nanti sian baby saya. Meleleh je air liur..Huhu..*abaikan yang ini..berangan semata-mata..baby belum kuar lagi..dia main hide n seek..malu nak kuar..haha*



Adeii~meleleh air liur ni..Malas nak buat.Pergi Secret Recipe sudah..




Coklat Chip Cookies..Haa..Famous Amos!Pe lagi..Tapi aku tak jumpe lagi famos amos kat sini..Haih~




Ice cream and chocolate wafer..Perghh~Menyengat beb..Ada strawberi plak tu..Bang cepatla balik..tak tahan dah ni..Hahaa




Coklat homemade..Tak pernah try lagi sebab dah mind set coklat homemade tak sedap. Boleh tak mcmtu..Hehe. Tapi rasanya kena tryla gak. Mana tau sedap..


Dahla tu. Cukup-cukupla cuci mata ye. Lap sikit air liur tu. Haih korang plak yang lebih2 t'liur ye.Haha.



aarecomel:coklat penawar terbaikk..

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails