Thursday, May 27, 2010

Cicak Durjana

Grrrrrrr!!

Kenapala cicak ni tak reti bahasa.

Hangin satu badan dibuatnya.

Oi cicak..Nak berak tu janganla sepah-sepah.

Penat aku nak mop. Kalau tahi ko tu sikit tak apa. Ini belambak-lambak. Merata-rata pulak tu.

Haissssssshhhhhhhh. Aku memang geram betul.


Cicak durjana. Tunggu ye. Bila aku dah terer lastik, kompem ko kena..Eiii~geramm!


Nasib baikla aku nih tak reti nak lastik.

Kalau tak kompem korang satu family dah arwah.

Gerammmnyyyyyyyyeeeeeeeee..

Cicakkkkkkkkkk!!!! Tunggu ko. Siapla nanti.



Lastik getah idaman kalbu. Memang kena spare kat umah. Senang aku shoot kat cicak nanti..Ngee~





aare:kena tuntut ilmu melastik dengan sang arjuna

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails