Friday, March 26, 2010

Donut dan Durian

Hurmm.. Dari hari tu lagi suami jagaan nak makan donut. Tapi bini dia yang comel lote nih tak sempat je nak buat. Mana taknya, request time bini dia nih keracunan makanan. Minggu nih pulak lecturer nak datang observe. Nak sukan plak. Haih..Memangla tak sempat isteri dia nih nak buat. Malam dah letih. Lepas Isyak terus krohhh..krohh..Hihihi

Tapi hari ini buatla gak donut permintaan hubby bucuk. Malam-malan dok menguli doh. Donut..donut..sebab donut sanggup ku tinggalkan tilam dan bantal. Kalau tak, masa ni dah dibuai mimpi.

Ekceli hari ini saja je buat-buat rajin uli donut. Ngee~ Sebagai balasan sebab hubby belikan durian kat bini dia nih. Hehe. Sedap betul durian tu. Isi kuning. Perghhhhhhhh~terangkat beb! Memang marveles la! Berbaloi la beli walaupun 3 biji RM36. Heee (*__________*)

Mekacih bucuk. U memang suami mithali. I nak ape u belikan je. Nih yang buat I sayang lebihhhhhhhhh..Hehehe. Sampai berat pun dah terlebih-lebih nih. Adoyai~ (!__!)

Aku nih memang hantu durian. Pantang nampak orang jual. Mesti ngences nak beli. HAHA.
Mengaruk satu rumah nih bau durian. Ada lagi sebijik. Menggoda je baunya. Macam memanggil-manggil..'MAKANLA AKU..MAKANLA AKU.." Ngeh3~~Tapi tak boleh ikut nafsu. Kang demam panas plak. Minggu depan kena observe lagi. Tak pasal-pasal takda suara nak ngajo. Baru haru biru nanti. Sabor ye durian. Besok aku makan ko. Hahaha

Sebenarnya, tu je nak cite. Ngeh3. Donut dah jerit2 soh goreng. Bye!

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails