Thursday, February 11, 2010

Sedih Tiba-tiba

Saya tak tau napa tiba-tiba saya emosi. Rasa mahu menangis. Huhuhu. Saya rasa sedih. Sedih bila fikir when I'm gonna have a bun in my oven. Seronok bila baca blog member-member yang sedang pregnant. Bahagianya mereka. Saya tak tahu napa hari ni saya sangat emosi. Tak tertahan-tahan airmata ni. Tolongla pergi air mata. Saya tak suka sedih-sedih. Saya benci sedih. Saya nak gembira je. Tolongla lari jauh-jauh perasaan nih.

Saya selalu fikir positif. Mungkin bukan rezeki saya dan suami lagi. Saya masih bersyukur sebab hubby sangat memahami. Walaupun saya tahu dia sangat suka budak-budak. Ya Allah berikanlah hambaMu ini kekuatan.

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen. Siapa komen, saya bagi 20 sen..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails